8 Kasım 2012 Perşembe

KUZENİMİN İÇİNE BOŞALDIM

(Zıplata Zıplata Siktim)

 Ben İzmir de yaşıyorum. Yazlığa gitmiştik. Teyzem de gelmişti tabi ailecek . Teyzemin çok sağlam bir kızı var ve herkesi büyülüyordu yani tüm erkek kuzenlerimi. Herkesin sahip olması gereken bir kız türüydü. beni de etkiliyordu. Denize gittik ve tabi ki bikini giydi o kız benden 2 yaş büyük adı da Dilan. Tuttum ve onla birlikte yüzmeye gittik onların orada deniz yoktu ve çok iyi yüzme bilmiyordu tabi ki. Ama sonuçta az da olsa yüzmeyi biliyordu. Deniz de şakalaşırken fark ettirmeden ona dokunuyordum. 

 Omzuma aldığım zaman bacaklarından tutuyordum. Ben işte denizde onu baya bir süre elledim. Göğüslerini felan şakayla karışık elledim. Sonra eve gittik ve duşa girdi ev 3 katlıydı o en üst katta kalıyordu ve oturma odası en alttaydı. O duşa çıkınca ben de ondan biraz sonra dışarı çıktım. Odada otururken havluyla geldi ama sanırım benim orada olduğumu beklemiyordu çünkü havlusunu tam olarak sarmamıştı ve beni görünce toparlanmaya çalıştı sonra çıkmamı istedi ben çıktım ve kapıyı kilitledi. Ben aşağıya baktım merdivenlerden ve eğilip onu delikten izlemeye başladım. Havluyu çıkardı ve ben o zaman baya bi azdım. İçeri girme imkanım olsa kesin girerdim ama bugünlük sadece izleyebilirdim. Oda da çıplak şekilde odada biraz dolaştı ve sonra üstünü giydi bu bana yetmişti. (Erotik Hikayeler)

 Akşam bu odasına gitti ve ben belki üstünü değiştirir diye gittim oturuyor gibi yaptım gülerek beni mi dikizliyorsun dedi. Aaa bir dahakine artık dedim gülerek. sonra gittim ve anahtarı aldım. Bir daha ki gün yine aynıları oldu ama bu sefer beni görmedi diye sanırım bir de anahtarı bulamadığı için kapıyı kilitlemedi. Ben dikizliyordum yine aşağıyı kontrol ettikten sonra baktım içeri girdim ve hemen kapıyı kapattım. Karşımda çırılçıplak duruyordu. Hemen kapatmaya çalıştı bulduğu ilk şeyle ve bana çıkmamı söyledi ama ben artık risk almıştım ve girdim içeri. Ona doğru yürümeye başladım oda geri geri benden uzaklaşmaya çalıştı. Duvarın sonuna gelince çık demeye başladı ben tek elimi onun beline koydum. O hemen elimi iteklemeye çalışınca onun boşluğunu değerlendirdim ve hemen diğer elini de çektim ve üstündeki şey düştü. Tekrar karşımda çırılçıplaktı. Bağırcakken hemen ağzını kapattım sakın öyle bir şey yapma kötü olur kimse inanmaz sana dedim. (Erotik Hikayecim)

 Çıplak halde tuttum onu ve kapıyı kitledim. Tuttum onu ve duvara dayadım. Bence inat etme dedim seni izlemek bile çok zevkli acaba senin tadına bakmak nasıldır sadece tadına bakacam o kadar dedim. Bağırma sakın dedim ve ellerimi indirdim onun ağzından. Sonra yatağa yatırdım yatak baya büyüktü. Üstüne doğru gittim ve öpmeye başladım bir yerden de elliyordum. Hafiften zevke gelmeye başlamış gibiydi çünkü önceden lütfen hayır yapma derken şimdi inlemeye başlamıştı daha sokmadan bile. sonra arkasını döndürdüm boşalcağımı anladım ve arkadan verdim iyi ki son anda ağzını kapattım çünkü ah diye bağırıyordu. Zor da olsa girdim arkadan ve boşaldım. Harika bir kızdı. Sonra önünü döndürdüm ve kızı daha çok zevke getirmek için amını ellemeye başladım. Hoşuna gitmiş gibiydi. Öpmeye başladım tekrar ve ciddi anlamda zevke geldiğini anladım. Hiç beklemediği anda dudaklarını öperken birden soktum önden ama dudaklarımı ısırdı gibi oldu. İyice verdim iyi ki bakire değildi. Sorduğum zaman 3 yıl önce sevgilisiyle ilişki yaşadığını söyledi. Daha iyiydi işte ve baya baya soktum. Sonra bıraktım. Gidene kadar gizlice tekrarladık farklı pozisyonlarda denedik kucağımda zıplattım yalattım ve hala bize gelince onu sikiyorum harika bir kız resmen afet :) (Sex)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder